reklama

Večerné dialógy 4

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dnes nám otrávili vodu
A ja aj viem kto to bol
Chceli by ste vedieť ako, však ?
Tú múdrosť som získal v Číne
A aj keď sa vám to zdá smiešne, je tomu tak
Neverili by ste čomu všetkému sa dá v takej Číne priučiť
No vy veríte iba tej svojej skazenej Európe
A tomu čo vám dala
No nech sa páči, je to vaša vec
Ja sa neviem naučiť francúzštinu
Jej výslovnosť je pre mňa španielskou dedinou
V Anglicku mi vadí hmla 
Na juhu mi je príliš teplo
Na severe naopak zima
Skrátka je mi zle asi všade
Iba súmrak nad Afrikou v stredu večer
Ma vie na chvíľu zachrániť
A z toho všetkého odniesť na nejaký čas preč
Dnes nám otrávili vodu
A ja aj viem kto to bol
No ešte to pár dní potrvá
Kým sa staré časy vrátia
Aby ste sa to dozvedeli aj vy ostatní

Erik Varchol

Erik Varchol

Bloger 
  • Počet článkov:  499
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ideály nepotrebujú len krídla, ale aj miesto odkiaľ by mohli vzlietnuť a ja sa snažím toto miesto nájsť ... Zoznam autorových rubrík:  nedeľné haikuhudbaminiatúrySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu